Sarımsakçı
Blogu kurar kurmaz enteresanlıklar başladı yazacak konular artmaya başlıyor.Aslında hiç ümidim yoktu ama bir anda bir sürü konu aklıma gelmeye başladı.Sokaktan duyduğum sesler her şey ile ilgili yazabilirdim öyle bir yazma isteği var ki vesselam konuyu toparlayayım.Sokakta meşhurdur kamyonlarla bir şeyler satan satıcılar.Aslında eskiden daha çoktu mesela 90 lı yıllar da sebzeci patatesçi hiç ayrılmazlardı sanki sokaktan.Biri gider biri gelir sürekli anlamadığımız bir dilde konuşurlar.Mikrofonun kötü olmasın dan mıdır nedir ses pek anlaşılmaz.

Az önceki sarımsakçı biraz daha samimi bir dille konuşuyordu.Ekmek parası sonuçta bağırması gerekiyor.Bir anda mahalle susmuş gibi oldu çıt yok sadece sarımsakçı nın sesi vardır.
"Haydi hanım abla sarımsakçı geldi.Sarımsak satıyorum."
Buraya kadar her şey normalken sanırım sarımsakçı abimiz den kimse sarımsak almamış.
"Ayağınıza kadar geldik bir sarımsak alın ne olacak sanki.Ayağınıza kadar geldik sarımsağı at vampir avla istiyorsan ekmek parası be ablalarım" diye bir şeyler duydum.Satışları iyi gittiğini tahmin ediyorum ki yavaş yavaş uzaklaştı.

Reviews:

Yorum Gönder

Neden olmasin © 2014 - Designed by Templateism, Plugins By MyBloggerLab.com | Templatelib

Contact us

Blogger tarafından desteklenmektedir.