Acılı Kanat Ziyafeti
Hepimiz kanat yemişizdir.Bir de süsleyip püsleyip fahiş fiyatlar da satan fast food markaları var.Ben de yedim hatta çalıştığım marka da oldu(Burger King) Kfc ve Popeyes in acılı kanadı var gerçekten severek yerdim.Onlara para kaptırmamak ve o markaları pek sevmiyor olmamla birlikte bu lezzeti nasıl sağlarım diye düşündüm ve Annemin de yardımıyla yaptık.Annem malzemeleri söyledi ben yaptım.Çok da güzel yemek yaptığımı Neden Olmasın başlıklı yazım da da yazmıştım.Şimdi tarifi ve malzemeleri veriyorum.

ACILI KANAT MALZEMELER


  • 2 YUMURTA
  • ÇITIR PANE HARCI
  • MISIR GERVEĞİ
  • YİYEBİLECEĞİNİZ KADAR KANAT / İSTERSENİZ BUT DA OLABİLİR
YAPILIŞI

Yumurta ve But un karşılaşması
Pane harcı ve mısır gevreği
İlk başta but u yumurtaya yediriyoruz.Daha sonra pane harcı ve mısır gevreği karışımımızı da yediriyoruz.Bu arada kısık ateşte hafif sıvı yağ ile yağlanan tavamız kızmaya başlıyor.İyice yedirdikten sonra tavamız da keyfinize göre kızartıp(az pişmiş çok pişmiş)kızartıp afiyetle yiyoruz.


But un pişmeden önceki görünümü

ACILI KANAT AFİYET OLSUN























Gerçekten de çok lezzetliydi hala tadı damağım da sizin de denemenizi tavsiye ederim.Hayallerimin arasında aşçı da olmak vardı ama evde yapıyorum :) AFİYETLE YİYİN :)

Reviews:

Yorum Gönder

Neden olmasin © 2014 - Designed by Templateism, Plugins By MyBloggerLab.com | Templatelib

Contact us

Blogger tarafından desteklenmektedir.