Israr
Israrı pek sevmeyen bir kişiliğim var bana ısrar edilmesin bende kimseye ısrar etmeyeyim.Israr çoğunlukla düğünler de olur ya kalk oyna bilmem ne.Arkadaş oynamak istesem çıkar oynarım.Düğüne gitmişiz böyle çekiştirmeler kalk kalk deyip itelemeler nedir ya.Olumsuz cevabı bir de kabul etmiyorlar anaa nasıl çirkefleşiyorlar yaşamışsınızdır :)Şöyle de bir tespitim var kalk kalk oyna derler kendileri oynamaya kalkmaz.Güzelce dersin istemiyorum falan sonra araya kızlar seni görsün sana da bakalım mı diye birileriyle baş göz etmeye çalışırlar.Oynamayı bilmeyen biri değilim ortalama bir düzeyde oyun havası oynarım Ankara da doğdum büyüdüm ama ısrar a gelemiyorum.

Gelelim bir de misarifliğe gittiğimiz de edilen ısrar a.Evde yemek yemişsiniz çay içmeye sohbet etmeye gidiyorsunuz.Ev sahipleri yemek masasın da.
-Buyurun birlikte yiyelim
+Biz evde yedik teşekkürler
-Öyle şey mi olur hanım çok güzel yapmış
+Gerçekten yeni yedik geldik
-Vallahi böyle sarmayı başka yerde bulamazsınız ölümü gör bak
+Yok ulan yok yemiyorum ya anaaa yeter!

Sevmiyorum arkadaş ısrarı etmeyin.Ama biz Türkler de öyle bir şey yok.Bir kaç aile restoran a gitmişsiniz.Yemek yedik içtik sohbet muhabbet ee hesap gelince ne olacak sanıyorsunuz :)
-Ben ödeyeceğim
+Yok ben ödeyeceğim
-Ben davet ettim sizi
+Olsun ne olacak bir öncekini de sen ödedin
-Burada senin paran geçmez! (Al işte en sevdiğim cümle Cem YILMAZ ın sözü var sanki kendine ait dinarı var)


Israrlar hayatımızın her yerin de var.Israrı sevmem böyle yapılırsa ama iş için hayatımızı değiştirecek bir şey için ısrarla savaşırım.Azim ısrar ve öz güveni de kullanmak lazım ama düğünde yemekte kullanmayın lütfen.


Reviews:

  1. Israrcı tiplere etkili "hayır" demenin yollarını bulabilirsek aslında böyle sorunlarımız kalmaz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çözüm sürecindeyim :) Bulup paylaşacağım.Sizi de burada görmek beni mutlu etti.

      Sil
  2. tebrikler güzel bir makale olmuş zevkle okudum :)

    YanıtlaSil

Neden olmasin © 2014 - Designed by Templateism, Plugins By MyBloggerLab.com | Templatelib

Contact us

Blogger tarafından desteklenmektedir.