Neden Olmasın
Blog yazarlığına başlamak konusun da düşündüm.Araştırdım ve alışkanlık yaptığını duydum ve Şaşırdım ! Bir insan yazı yazıcam diye nasıl çekirdek gibi bağımlı olur ki blog a ? Anlıyorum ki yazdığın yazılara yorum yazılması seni takip etmeleri cezbedici bir durum.

Hayatta dertlerinizi paylaşacağınız ve onlar sırrınızı kimseyle paylaşmayacağı bir ortam burası.Aramız da kalır dimi : )

Neden yazmayayım diye sordum kendime ? Sonra cevap olarak kendime yine soru sordum.
Neden olmasın ? : )

Bu blog u aslında güncel olaylarla ilgili düşüncelerimi anlatmak için açıyorum.Hep kendimi haber spikeri veya bir programın moderatör ü olarak görmüşümdür ama sadece hayalde kaldı artık blogum var.

Peki neler yapacağızcaz bu blog da ?
Bazen sitemler bazen eleştiriler bazen sinirler bazen sevinçler bazense yaptığım yemekleri gezdiğim yerleri paylaşacağım.Bu arada bir erkeğe göre çok güzel yemekler yaparım :) Blog maceramız neyi gösterecek göreceğiz ama eminim ki kafası uyan bir sürü arkadaş edineceğim.

Reviews:

Yorum Gönder

Neden olmasin © 2014 - Designed by Templateism, Plugins By MyBloggerLab.com | Templatelib

Contact us

Blogger tarafından desteklenmektedir.