Açık öğretim
İşsizliğin verdiği sıkıntı ile birlikte okul korkusu beni sardı.Açık öğretim de okumak bana göre örgün eğitim de okumaktan daha da zor.Ya parayı bayılıp dershaneler de hocaların peşinden koşup bir şeyler öğrenmeye çalışacaksınız.Ya kendi çabanızla okuduğunuzu anlayıp okulu bitireceksiniz.Kendi çabamızla nereye kadar hangi dersleri bitirebileceğiz ki.Kendi bölümüm olmasına rağmen(muhasebe) hukuk denen lanet şeyi anlamıyorum.Hukuk ile sorunum yok ama dersiyle var.Bir de İngilizce var.4. sınıftan beri ingilizce dersi görüyorum hello hello başka bir şey bilmiyorum :) Ne olacak ingilizce den geçince ? Tercüman bürosun da tercüme mi yapacağım ? Şöyle bir ilginçlikte var.Türkçe olan derslerimin bazıların dan yüksek aldım ingilizce den :)

Ben hiç görmedim açık öğretim de okuyup da evde sadece ders çalışan.Hepsi bir yerde mesleği olsun olmasın bir yerler de çalışıyor.Aynı zaman da Üniversiteyi bitirmeye çalışıyor.Kimisi askerliği düşündüğü için okuyor kimisi daha iyi iş için kimisi okudum ama iş bulamadım demek için.Ben ise annemin akrabalara bizim oğlan da üniversiteyi bitirdi demesi için okuyorum.Nedenine gelince bizim akrabalar kendi çocuklarını öyle bir pazarlıyor ki sanki bana Atom Fiziği okudular.Akrabaların hepsi aynı galiba.Akrabalarımızı biz seçsek ya.Yada bazıları en azından bizi sevenler den oluşsa.Mesela havalı olmasalar ben bilirim edaların da olmasalar.Büyüklük taslamasalar ya.Bir de paran varsa akraban da çok oluyor.Seni seven sayan her arkadaşımla bunu tartışmışızdır.Para o kadar değerli olmamalı neyse.

Boş verelim şimdi akrabaları okulumuza geri dönelim.Yeni başlayanlara da kısa kısa tavsiyelerim de var elbet.

Tavsiyeler

  • Her gün düzenli çalışmak şart.
  • Geçmiş yıllar sorularını çözün.Hatta soruları ezberleyin.
  • Not tutun.
  • Farklı kaynak kitaplarını okuyun
Bunları yaparsanız zaten geçersiniz.Sadece soruları ezberleyerek Üniversiteyi bitiren tanıdıklarım var işinize yarar mı bilmem ama söyleyeyim dedim.Zor olduğunu söylemek de zorundayım yılmayın bitireceksiniz azmedin.






Reviews:

Yorum Gönder

Neden olmasin © 2014 - Designed by Templateism, Plugins By MyBloggerLab.com | Templatelib

Contact us

Blogger tarafından desteklenmektedir.