Polat Alemdar Neden Ölmüyor
Kurtlar vadisini çok severim her bölümünü izlerim ama bu Polat abi nedir ya adam ölmüyor.Filim de mantık aranmaz belki ama dizi ve filmlerimiz de artık tek başına bütün teşkilatı çökerten bir orduyu öldüren kahramanlar olmasın lütfen.300 spartalı da bile 300 kişi var en azından üsturuplu atıyor adamlar.Polat her sezon bitimin de ölür dirilir ölür dirilir en son nerede kalmıştık hatırlamıyorum :) Ne kadar para kazanıyorlar dudaklarınız uçuklayacak şekilde bende olsam buna taş koyulsun istemem.

Ben olsam bende ölmem neden mi ? Kurtlar vadisinin yapımcısı kim ? Raci ŞAŞMAZ peki kimdir bu Raci ŞAŞMAZ ? Polat alemdarın yani Necati ŞAŞMAZ ın kardeşi.Yapım ve dağıtım şirketi Pana Holding in yönetim kurulu başkanı.Aynı zaman da senaristlerin den birisi.Bir de Zübeyr ŞAŞMAZ var.Zübeyr de en küçük kardeşleri.Peki onun görevi ne ? Oda yönetmen.
ŞAŞMAZ kardeşler komple buradan para kazanırken kendi şirketinin yapımcılığını ve dağıtımını yaptığı kardeşinin senaryosunu yazdığı küçük kardeşinin de yönettiği dizi de ölür müsün ben ölmem.Necati ŞAŞMAZ dizi başına on bin dolar alıyormuş diyorlar.Kurtlar vadisi onların arkadaşlar ne on bin i ne yüz bini arkadaşlar.

Memati de ölmezdi ama adam sıkıldım artık başka roller de oynamak istiyorum demiş ve ayrılmış.Ayrılmak istiyorum demese devam edecek :)Memati bile 10 yıl da öldüyse polat ne zaman ölür Raci ŞAŞMAZ bilir :)Bir de düşündüğüm şeyler den birisi peki Polat ın sesine can veren Umut TABAK ölürse ne olacak ? Polat ı seslendirenin de ŞAŞMAZ soyadlı birisi olacağını düşünüyordum ama değilmiş :)Ama gerçekten çok usta bir seslendirme sanatçısı artık ona ne deniyor bilmiyorum ama ben seslendirme sanatçısı diyeceğim.Şu zamana kadar izlediğim hangi film varsa baş roldeki isimleri Umut TABAK seslendirmiş.Türkiye de daha önce hiç sesini anlamadığım birisi.İşte işini ne kadar güzel yapıyor buradan belli.

Peki size soruyorum siz ölür müydünüz ? :):)






Reviews:

Yorum Gönder

Neden olmasin © 2014 - Designed by Templateism, Plugins By MyBloggerLab.com | Templatelib

Contact us

Blogger tarafından desteklenmektedir.