Ben Bu Aralar Boş Zamanlarım Da Yaşıyorum
3 aydır işsizim.Yani boş zamanım çok oluyor.İşsizlik bir zamana kadar zevkli gelmişti aslında.İstediğin zaman uyu istediğin zaman uyan istediğin yere git gez dolaş eğlen.Yaşım 20 açık öğretim okuyorum staj ile birlikte yaklaşık 3 senedir aralıksız çalışıyorum.

Bir den iş hayatına atılmak beni sıkmış mıydı acaba? Yoksa hayatın zorlu olduğunu anlayınca pes etmek mi ?
Pes etmek benim gibi savaşçı birisi için çok anlamsızdı.Ben ekmeğini taş dan çıkartan taşı sıkıp suyunu çıkartan birisiyim.Yapacağım dedi mi yapan olacak dedi mi olan birisiyim.

Her gün istediklerimi yapmak o kadar çok zevkli ki hayatın sadece çalışmaktan ibaret olmadığını anlatıyor insana.Yıllardır çalışan bir genç bir an da ipi salınmış uçurtma gibi özgür.Dilediğim kadar bulutlara yaklaştım uçtum uçtum.Hava da mutluluktan şevk duyarken bir den aklıma müdürüm geldi.Yüzüm hemen ekşiyor arkadaş nasıl bir kadındı dayanmak insanın iliğini kemiğini kurutur.Orada tüm erkekler olarak tek fikir vardı "Senin üstün kadın olmayacak."Neyse şimdi bile sinirlendim onun hakkın da yazı yazsam inanın cin ali serisi gibi seri oluştururum.

Özgürlüğüm paramın da olmasıyla birlikte daha da arttı.Belki de çalışmanın sağladığı tek iyi şey! Bekar olmam ile para biriktirebildim.Evli olsam evime harcayacaktım işten çıkmak ne kelime o gudubet kadının yüzüne bakıp ya sabır çekerek işten ayrılmamayı düşünecektim.

İşten çıkış tarihim de haziran 1 olmasın mı yaz ayı kavurucu sıcaklar.Günler geçtikçe bu özgürlük azaba dönüşüyordu.Her hafta hangi arkadaşım ile buluşacağımı şaşırıyordum.Aslında artık arkadaşım kalmadı hepsiyle buluştum.Eee herkes çalışıyor tatile gidiyor.Samimi olduğum arkadaşlarım dan 1 tanesi sağ olsun her hafta buluştuk izin gününü benimle harcadı.Siz arkadaşınıza hafta ya da buluşuruz dimi diye hiç sordunuz mu ? :) Ben bunu her hafta hem de aynı kişiye soruyordum..

Para suyunu çekmeye başlamıştı artık özgürlükte kalmamıştı zaten.Evin içinde duvarlara bakıp çizikleri saymak nedir bilir misiniz ? İşte ne kadar sıkıldım varın siz görün.Televizyon desen cumartesi pazar haricin de öğlenliği hiç mi güzel program olmaz arkadaş(varsa yazın nolur çok sıkılıyorum :) ) Kadın programları yemek yapmak falan.

Evde boş zamanlarım da yaşamak bana olgunlaşmayı öğretti.Sabretmeyi öğretti.Evde boş zamanlarım da derken hala evde boşum yani iş bulmuş değilim :)

İnşallah düşüncelerinize ve yaşadığım sıkıntılarla sizlere bi nebze bir şeyler öğrete bilmişimdir.

Reviews:

Yorum Gönder

Neden olmasin © 2014 - Designed by Templateism, Plugins By MyBloggerLab.com | Templatelib

Contact us

Blogger tarafından desteklenmektedir.